středa 27. června 2012

Úterý

Tak jsem mohla stát na bedně mezi vítězi, ovšem to bych nesměla odjet dřív. Takto mám uloženou padesátikorunovou výhru za třetí místo v běhu na příště.. :-)

Úterní jídelníček:


Snídaně: kaše "Vařila myšička kašičku" z Mixitu 75g


Svačina: višně, meruňky


Oběd: kuřecí stehno, rýže natural 40g


Svačina: nic, byla jsem přejezená z obědu


Večeře: protein s mlékem, 2 dexi chleby, jadel


Aktivity: běh 13 km

Z kaše jsem moc nadšená nebyla, na mě je prostě málo sladká. Za to mě velmi zaujal sýr Jadel. Už dlouho jsem po něm pokukovala a když ho slevnili v Albertu, neváhala jsem.

Průměrná nutriční hodnota ve 100 g

Energie                   1400 kJ (kcal 334)
Bílkoviny                    26 g
Sacharidy                     3 g
Tuky                          27 g

Žádné komentáře:

Okomentovat