neděle 18. května 2014

Víkend 17. a 18.5.





Neděle:

Snídaně: ovesné a jáhlové vločky, avokádo, hrozny, kokos, brusinky, liskové ořechy

Svačina: chléb žitno-pšeničný (Penam), cottage 150g, dýňový semínka

Oběd: stejný jako v sobotu

Svačina: tvaroh 125g, bílý jogurt, termix (pořád ujíždím na dochucování pomocí jogurtů.. :-(), goji, müsli Nestlé 30g


Večeře: vejce, tofu, okurek - jsem přejezená takže večeře bez sacharidů


Dnešní večerní pečení aneb další zpracování rebarbory, tentokrát v podobě placky. 

Aktivity: běh 11,5 km/ 5:41 min/ km


Sobota:

Snídaně: ovesné a jáhlové vločky, chia semínko, sušené třešně, lískové ořechy, hrozny, výjimečně ovesné mléko

Svačina: žitno pšeničný chléb (Penam), vejce, sýr, Gervais light, okurek


Oběd: naložené vepřové maso, žitné těstoviny, mrkev

Svačina: to co v neděli - tvaroh, termix, müsli

Večeře: tofu marinované, racia 3ks, okurek

Aktivity: běh 8 km

Během víkendu jsem se snažila přidat sacharidy!! Celý víkend jsem se cítila docela unaveně, ale teď jsem konečně ožila. Příští týden mám v plánu jezdit do práce na kole (12 km tam, 12 km zpět), takže i s tím vědomím jsem přidávala.. Zítra už bych chtěla zase ubrat.. A tak nějak mám v plánu cyklovat i ranní porci vloček. Přecejen trvale 35g asi není úplně ideální. Takže mám v plánu třeba 2x týdně dát 50g.

11 komentářů:

  1. Bože, ty se jdi hlavně někam léčit, s tímhle se řadíš mezi slušně začínající posedlé anorektičky! Úplně si dovedu představit to strašné "přejezení" z pár lžic tvarohu a okurky:D:D:D Nechápu... Zřejmě se snažíš huntovat tělo,což se ti očividně moc vede, tohle by bylo málo i pro malé dítě... co na to říkají ostatní, že vůbec nejíš a ještě do toho furt sportuješ? Co přítel? Jim nevadí, že si takhle zahráváš se zdravím? Ale hlavně to nevadí tobě? Počkej až přidjou problémy s tělem, metabolismem a následky..ono taková neplodnost a jiné to není nic o co stát... ale je to tvá věc...
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi ubohá! Radši se zamysli nad sebou a svým životem, místo toho urážení. ;-)

      Vymazat
    2. :D Za pravdu se každej zlobí:D Právě proto,že jsem se zamyslela, vím o čem mlvuím, já narozdíl od tebe asi s příteleme plánujeme mít děti, ty s tímhle typem stravy jedeš akorát tak do pekel... a co ted tak koukám, tobě je už 27??? A jíš takhle... Tím spíš si myslím, že by ses měla zamyslet, dospělá co jí jako 10ti leté dítě, promin, že to tak píšu, nechci to psát hnusně - ale upřímně, je to pravda...
      H.

      Vymazat
    3. Ok. Je to tvůj názor, neberu ti ho. Já jsem přesvědčená, že jím dostatečně.

      Vymazat
  2. Už asi podruhé jsem tady narazila na komentář, že nejíš, přitom mi nepřijde, že bys toho měla nějak extra málo, i když porce víceméně odhaduju a neznám tvou minulost. Před rokem jsem jedla plné talíře, co jsem vyměnila třetinu příloh za zeleninu, cítím se lépe. Včera jsem večeřela taky jen makrelu se salátem. Ať anonym aspoň rozumně argumentuje, kde a čeho je málo, nejsem si jistá, kde hledat chybu a jsem z toho zmatená.
    První fotka vypadá teda úchvatně. ;-) Mimojiné to vypadá na slušný kýbl kávy. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak např. 35g sacharidů a občas 50 je dost málo.
      P

      Vymazat
    2. Možná ano, ale do dvou hodin mám poměrně velkou svačinu.. Někdo jiný skoro nesvačí, což já mám kaloricky dvě téměř stejně vydatná jídla hned dopoledne.

      Díky Rahviro za podporu. Jj, kávu mám ráda. :-)

      Vymazat
  3. Kate sleduji už dlouho, i když téměř nekomentuji, ale přijde mi, že teď jí lépe než kdy předtím. Mně by to samozřejmě nestačilo, a to nesportuji zdaleka tolik jako ona, ale tragické to určitě není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, uznávám chyby z minulosti a nebylo jich málo. Ale taktéž jsem přesvědčená, že jsem konečně našla tu správnou cestu, jak jíst. Rozhodně už nehladovím, i když pořád nejsem schopná jít bez výčitek na klasickou večeři do restaurace, pařit s kamarády, dát si jen tak zákusek apod. Na druhou stranu jsem ale eliminovala záchvaty ZP.

      Vymazat