čtvrtek 8. května 2014

8.5.

Snídaně: ochucený jogurt Ehrmann ve skle 1/2, müsli Jordans 35g, třešně, hrozny

Svačina: tortilla, vejce, uzené tofu 50g

Oběd: sojové maso 50g, hnědá rýže 50g, mrkev

Svačina: tvaroh 125g, termix kakaový, müsle Nestlé 30g

Večeře: cottage 180g, Dobrá Vláknina s Bran Flakes 30g, chřest

Aktivity: běh 9 km (dnes děs, ten zánět v uchu mi asi moc neprospívá, běželo se mi strašně, několikrát jsem zastavila, několikrát jsem to chtěla vzdát, do toho tisíckrát "za keřem" - to mi pro změnu asi neprospívá zelený ječmen)

Pro zlepšení nálady jsem po doběhu upekla koláč s rebarborou. Poprvé v životě jsem ochutnala rebarboru a můžu s klidným svědomím říct, že jsem se zamilovala!! Dlouho mě tak nic neuchvátilo. Luxusní věc!!! Mňam :-P

Před

Po




3 komentáře:

  1. Rebarborový koláč jsem neměla už roky. :-) Ta snídaně vypadá hezky. Proč máš hlavní jídlo na svačinku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta tortila byla jen tak na sucho místo pečiva.. ;-)

      Vymazat
  2. ¨Hezký jídelníček, na tortilu jsem dostala chuť a stejně tak na rebarborový koláč :)) Připomněl mi rebarborové buchty, které dělávala babičky a vždycky byly famózní :)

    OdpovědětVymazat