čtvrtek 1. května 2014

První máj, lásky čas..


Snídaně: lívanečky z cottage (150g cottage, vejce, ovesné vločky 30g), bílý jogurt, domácí švestky

Svačina: Fit chléb (Penam), vejce 2ks, hermelín Figura, ředkvičky

Oběd: fílé (to jsem neměla tak sto let), cous-cous 50g, hrášek

Svačina: tvaroh 125g, termix s příchutí kávy, müsli Nestlé 30g

Večeře: protein 30g, burizony, zavařené okurky

Aktivity: dopo - běh s intervaly 8km
               odpo - in-line 21 km

Tak nám začal nový měsíc. Co se jídla a cvičení týče, doufám, že bude stejně tak úspěšný jako ten minulý. Duben = NULA žravých záchvatů. Někdy to bylo lehké, někdy neskutečně těžké, ale zvládla jsem to. A to vlastně ani nemám pořádnou motivaci!! Kde jsou ty časy, kdy jsem sportovala s přítelem a všechno šlo tak nějak samo.. Kde jsou ty časy, kdy mě už po rozchodu, každý večer obejmul a já usnula s obrovskou úlevou, že nejsem na všechno sama. I když ve své podstatě jsem byla.. Byla to lež, ale mně to stačilo!!

- už druhý týden se trápím zánětem ucha, fakt skvělá věc!! V noci mě vzbudila taková bolest, že jsem si musela vzít prášek

- dojídám poslední sklenici zavařených okurků. Moje berlička, když mě honí chutě.. Fakt netuším, co budu jíst potom. Drahé cukety, ředkvičky atd. se mi kupovat nechce, ale asi mi nic jiného nezbyde. Rajčata a papriky nejím. :-(

- každý den si dám na snídani dva čtverečky oříškové Milky, kterou jsem dostala. A pak je v plánu výroba domácí čokolády ze surovin od Zajíců

- neustále koukám na Mizuna Wave Rider 17, ale tři a půl tisíce je teda mazec. Bohužel staré běho boty už jsou na odpis, takže do nich asi stejně investuji.

3 komentáře:

  1. Ahoj Kate, ty jsu anorketička? či máš neaké problémy? jíš strašlivě malo a jen bílkoviny..úplně ti chybaj sacharidy, tuky v jídelníčku. nechápem, ako možeš takhle sve telo týrat... a tvému priatalovi to nevadí? nebo prítel jí pidi porce ako ty?
    Danca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, anorektička nejsem ani náhodou. To jsi asi neviděla jídelníček anorektičky.. :-D Dobrý vtip.. Rozhodně se netýrám.

      Vymazat
  2. Ty bláho tohle opravdu není jídelníček anorektičky...jako ta večeře by na mě byla málo, ale jinak úplně pěkný jídelníček se zastoupením bílkovin i sacharidů...a o pidi porcích nemůže být ani řeč, dva plátky chleba a dvě vejce na svačinku jsou snad málo? Anorektičce by stačilo na celý den to, co má Kate jen na večeři. Eliška

    OdpovědětVymazat