pondělí 26. listopadu 2012

25.11.



Někdy se může všechno otočit. A člověk ztratí směr, kterým má jít. I když kdysi viděl na této cestě v dálce cíl.

Po probdělé noci byla neděle poněkud ospalá a nudná. S tisíci myšlenek a pocitů v hlavě. Každopádně Jillian jsem odcvičila, i kdyby trakaře padaly.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky 40g, sušená jablka, černý sezam, marmeláda, mléko), jablko

Svačina: nic

Oběd: vepřová kotleta, červená rýže 45g, okurek

Svačina: 2 vařená vejce, Madeland Fitness 2pl., šunka 1pl., knäckenbrot 3 ks

Večeře: proteinová palačinka (protein, mléko, vejce)

Aktivity: Jillian 30DayShred level první den osmý

3 komentáře:

  1. jé, snad už máš náladu lepší, kočko! :))
    Jídelníček je pěkný, na vepřovým si asi potrpíš, viď? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám ráda vepřové maso. Ale v podstatě jsem masožrout všeho druhu. Pár let jsem v rámci "zdravého jídelníčku" maso nejedla. Byla to naprostá blbost, teď si život bez masa neumím přestavit.

      Vymazat
  2. S Jill určitě všechno zvládneš :)) nadneseně řečeno :) já cvičím dva a půl měsíce, výsledky jsou, ale asi každá chce pořád víc :))

    OdpovědětVymazat