pátek 2. listopadu 2012

2.11.


6:30 Snídaně: jogurt, müsli Jordan's 35g, jablko, kafemléko

8:30 - 9:30 : Procházka 


9:30 Svačina: první pokus o proteinovou palačinku (vejce, mléko, banán, banánový protein) trocha domácí jahodové marmelády

 12:00 Oběd: halibut, cizrna 40g, mrkev

16:00 Svačina: kuřecí debrecínka, plátek Madelandu, vesnická bulka, mrkev (nějak jsem měla pořád hlad, a tak jsem potřebovala zaplácnout žaludek)

17:30 - 18:00 Aktivity: Jillian 30 DayShred - level 1. den čtvrtý

19:00 Večeře: zbytek proteinové palačinky


Postřehy k dnešnímu dni:

- palačinka luxusní, určitě je začnu dělat častěji. Hledala jsem nějakou alternativu za tvaroh, cottage, proteinový nápoj atd. a tohle je super!!

- cvičení s Jillian mi utíká rychle, cvičím s 3kg činkami, mám je ještě z mých dob fitness. Zatím nezvládnu všechno stopro, ale už po čtyřech dnech vidím rozdíl oproti tomu prvnímu. Už se těším na druhý level, neboť o ten první jsem se kdysi pokoušela při svých 75kg a připomíná mi životní období, kdy jsem nebyla moc šťastná.

- dnes budu po dvou letech spát v posteli nejspíš sama, kupodivu mi není smutno.

6 komentářů:

  1. Máš pěkného hafánka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam ten oběd vypadá naprosto dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc peknýho psíka! ;)
    Co je to halibut? Co o je za rybu?:D
    Proteinové palačinky mám také ráda..
    S Jill se cvičí pěkně, když te to baví tak to utíká samo...
    Snad ses vyspala dobře, i když sama,mrzí mě to.. Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
  4. kde kupuješ protein, prosím? :)
    máš nádherného psíka! a jídelníček je fajn :)
    ke cvičení: jen tak dál :)
    a občas chce i postelový návyk změnu,budeš zítra ráda,až se budeš mít zase ke komu přitulit,uvidíš

    OdpovědětVymazat