čtvrtek 1. listopadu 2012

Od pondělí do čtvrtku

Co jsem dělala tento týden?

- za prvé jedla a jedla, samozřejmě zdravě :-)

- rozhodla se pro cvičení s Jillian 30DayShred (když je toho všude tolik, podlehla jsem), nafotila jsem foto před a jsem ohodlaná to vydržet, tak uvidíme, co ukáže foto po.

- lakovala nehty

- nakupovala potraviny (V Albertu MaxiNuty za 6,90 Kč)   :-)

- navštívila Zdravou výživu (vzhledem k tomu, že jsem měla v peněžence jen pár kovových mincí, nemohla jsem se moc rozšoupnout)

- koupila si nový kabát

 - chodila na procházky se psem

- a samozřejmě běhala, a to i v dešti. (Přitom mi zastavil nějakej dědulák, s dotazem, jestli nechci svézt. Tak nevím, zda jsem vypadala, tak vyflusle, že se nade mnou ustrnul. Kdyby to byl aspoň nějaký sympatický mladík, možná bych naskočila.)












1 komentář:

  1. Tak brava laku se krásná, také takový scháním k šatům! :)) Kabátek se mi líbí, je těžké nějaký pěkný sehnat. Jsi dobrá, že chodíš běhat i v dešti, mě to vždy zkazí náladu, déšť! ;) Mě se to takto stalo o prázdninách, běžela jsem 15 km a na zpáteční cestě mě zastavilo auto asi 4 kluků, prej jestli enchci svést, asi za to mohlo to, že jsem měla mini kraťase a takové to sportovní body pod prsa. Hezky jsem řekla že ne a běžěla dál! :D

    Nákup je pěkný, akorát bych vyřadila ty přeslazené jogurty, které se jen tak tváří a v podstatě je to jen konzervant vedle konzervantu ;))

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat