neděle 4. listopadu 2012

4.11.

Miluji nákupy jídla! Je mi jedno, jestli je to supermarket, Zdravá výživa nebo koutek s potravinami v DM. Včera, po cvičáku, jsem se stavila v Lídlu. Objevila jsem tam syrovátkový sýr s 13% tuku typu Riccotta. Doma jsem ho rovnou testnula a od Riccoty od Italatu bych ho nepoznala. Konečně jsem si také koupila červené fazole na fitness brownies a mandle v medu, po kterých jsem nějakou dobu pokukovala. Někdy mi hold trvá, než se rozhoupu.


Pomalu si také začínám shánět věci na hory, ptz letošní Silvestr na horách se bliží a já jako letní typ nic nemám. Oprava, už mám, koupila jsem si čepici s babulkami, netušila jsem, že mi něco takového může slušet a pohorky.

7:30 Snídaně: jogurt, müsli Jordan's 35g, jablko

9:00 Svačina: tyčinka Maxi Nuta

10:30 - 11:00 Aktivity: Jillian 30DayShred level první den šestý

12:00 Oběd: kuřecí prsa, plátek šunky, špenát, brambory

14:15 Svačina: sýrovátkový sýr 110g, žitný chléb 1pl.

15:00-16:00 Aktivity: běh

16:30 - 17:30: Aktivity: procházka se psem

18:00 Večeře: proteinová palačinka (vejce, protein, mléko, půl banánu)


Žádné komentáře:

Okomentovat