pondělí 19. listopadu 2012

19.11.


6:30 Snídaně: pohanka 40g, mléko, 1/2 velkého jablka

8:30 - 9:00 Aktivity: Jillian 30DayShred den první level první

10:00 Svačina: proteinová palačinka (protein, vejce, mléko, 15g oves. vloček)

12:00 Oběd: pečené kuře (přední čtvrtka), bulgur 45g, okurky


14:30 Svačina: sýr 30% 3 pl., knäckenbrot 3 ks

18:00 Večeře: vaječná omeleta (2 vejce, plátek sýra), mrkev

Nějakou dobu jsem tu nebyla. Za prvé jsem měla mobil na opravě, takže jsem nemohla nic fotit. O tom, co mi vrátili za mobil, ani mluvit nebudu, skoro jsem ho nepoznala. S chlapem jsem se dohádala. A ve výsledku mi řekl, že o zákazníka jako jsem já nestojí. Prostě namyšlnej arogantní blbec. Pak jsem běhala po veterině se psem s výhledem, že nebude mít správně narostlou chrupavku. Včera jsem konečně dostala do rukou rentgen a vypadá to, že to je jen rychlým růstem. Uff! Klepu na všechna dřeva v domě. Na Jill, nebo spíš jídlo, jsem se v ten moment vybodla! Řeším jídlem všechny stresy, je to špatně, musím se to odnaučit! Takže zkouším Jill odznova, někdo by mohl říct, že mám pokračovat tam, kde jsem skončila, ale já to prostě musím zvládnout v kuse. TŘICET DNÍ!!!

1 komentář:

  1. Tak to je dobře, je pejskovi nic není- vážného. Určitě mu to přestane, držím palce! ;))
    chápu, že když nespěcháš, nemáš čas na nic, ani na jídlo, vím o čem mluvíš.. Kuře vypadá super..:))

    OdpovědětVymazat