středa 17. října 2012

Propršené úterý

Ráno jsem musela na odběr krve, bohužel obchody byly ještě zavřené, takže jsem jela zase domů. V tomto deštivém počasí není moc, co dělat. A vzhledem k tomu, že knihovna byla také ještě zavřená koupila jsem si ŽaŽ. A co mě zaujalo? Tipy na knihy s erotickou tématikou (už mám objednáno v knihovně).






Se zdravé výživy bych ráda ochutnala zelenou kávu se skořicí a kokosem, i když cena 325Kč/ 50 g, mi přijde poněkud přehnaná.. :-(

Líbil se mi  vtipný fejeton Emmy Brannan i povídání s Kateřinou Cajthamlovou. Toto vydání je věnováno povídání s muži, což mám ráda. Názory mužů na ženy mě zajímají. Při čtení jsem popíjela kafčo Jacobs Millicano, které bylo taktéž v časopise.

Při mém dnešní čtení jsem nemohla vynechat ani nové číslo bezplatného časopisu Běžec.  

Žádné komentáře:

Okomentovat