středa 2. ledna 2013

2.1.

Nový rok je tu!! Hurááá!

Objednala jsem si lyže. Moje první, doteď jsem si je pouze půjčovala a v podstatě byla nelyžař. Zkušenosti ze dvou lyžáků nepočítám. :-D Ovšem po několika dnech na horách jsem nadšená a zjišťuji, že mi to jde! Za čtrnáct dní jedu na další prodloužený víkend na hory. A POZOR! s novým chlapem, jsem zvědavá. Starého mám zatím doma..

Přihlásila jsem se na Olomoucký půlmaraton! Moje zatím nejdelší uběhnutá vzdálenost je nějakých 14 km!! Mám co trénovat!! Určitě se zaměřím i na intervalový trénink, abych si zlepšila rychlost.

Ranní váha byla 68,9 kg, kupodivu mě to nestresuje. Alespoň mám nějakou motivaci, někam se posunout. Měření provedu po odcvičení Ripped in 30, které jsem mimochodem dnes začala.

Snídaně: ovesná kaše (ovesné vločky 35g, sušená jablka, černý sezam, mléko)

Svačina: nic - vstávala jsem pozdě

Oběd: vepřové maso, cizrna 45g, česnek

Svačina: racia 2 ks, sýr, Lučina linie

Večeře: vařená vejce 2 ks, sýrovátkový nápoj

Aktivity: Ripped in 30 week 1 den 1

7 komentářů:

  1. lyžování je skvělé! :) a hezky trénuj na maratón, jsi odvážná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. A jak to probíhá s vykopnutím stálého přítele doma? ;)
    gratuluji ti ke startu Ripp.. A i k půlmaratonu, kolik se tam běhá? :)))
    Pěkný jídelníček..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přítelem to zatím vypadá všelijak. :-(

      Půlmaraton je 21 km a pár metrů.

      Vymazat
  3. super, to se tam konecne potkame, a to Te sleduju od uplnych Tvych blogovych zacatku ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Minulý rok jsem se byla na našem olomouckém půlmaratonu podívat a běžel ho můj brácha :) kdybych tak nenáviděla běh, taky se přihlásím :D

    OdpovědětVymazat