středa 9. ledna 2013

9.1.

Snídaně: instantní jáhlové vločky 35g, černý sezam, sluneč.semínka, sušená jablka, mléko = kaše

Svačina: protein s mlékem, oříšková müsli tyčinka

Oběd: kuřecí prsa, špaldové kroupy 45g, petrželka, chilli, česnek, zavařené okurky

Svačina: kefírové ochucené mléko Milkin (celé balení)

Večeře: žitný chléb 1pl., šunka, sýr

Aktivity: Ripped in 30 week 2 den 1

Po ránu jsem si dala Jill, abych byla ve správném rozpoležení na dnešní pohovor. A vyplatilo se!! Alespoň mám ten pocit. Jsem se svým vystupováním spokojená, tak uvidíme. Doufám, že to klapne!! Odpoledne jsem si byla pro lyže, v sobotu je jedu testovat. :-) Krom toho jsem ještě byla s borce v kině na Anně Karenině. Mám ráda příběhy z Ruska.

1 komentář:

  1. Jídelníček se mi moc líbí, jsi šikulka! :))
    Jé, Kino mohlo být skvělý, také bych se zašla podívat! :))
    Gratuluji ti k novým lyžím, ať jezdí skoro samy! :D

    OdpovědětVymazat