pondělí 7. dubna 2014

Neděle 6.4.

Divná, smutná, nálada se mě stále drží. Na chvíli ji dokáže odplavit nějaký ten endorfin ze sportu, ale za chvíli je zpět. Kupodivu jsem se o víkendu nepřejedla. I když počasí nic moc a nuda na mě také útočila ze všech stran. Nakonec jsem možná snědla o něco víc, než v pracovní den, ale pořád to bylo v normě. Trénink jsem také neošidila, takže můžu být vlastně spokojená. A přece je mi na srdci těžko.

Snídaně: jogurt, musli Jordan's 35 g

Svačina: cottage 150g, slunečnicový chléb 2 pl.


Oběd: vepřový plátek, tofu, cz špagety 45 g, okurky

Svačina: bílý jogurt, tvaroh, Dobrá vláknina 30g,

Večeře: vejce 2 ks, Racia 2 ks, hromada mrkve

Aktivity: běh 9 km

1 komentář:

  1. Ahojky, Kate. Na tvém blogu jsem už dlóuho nebyla. :-(
    Před necelým měsícem jsi psala, že máš 70 kg, jak jsi na tom teď? Taky se snažím vypouštět na večeři sacharidy (v podobě příloh a pečiva). Často večeřím obložený talíř se zeleninou a musím říct, že mě to dokonale zasytí a vyhovuje mi to tak. :-)
    Děkuji za komentář. :-) Vlastně bych byla radši, kdybych byla dál, zvlášť když se srovnávám s ostatními, ale i tak se snažím být se sebou spokojená.
    Pěkný pátek. :-)))

    OdpovědětVymazat