neděle 30. března 2014

Víkend


Neděle: 

Snídaně: ovesné a jáhlové vločky, směs semínek, sušeného ovoce, 1/2 banánu


 Svačina: 2 vařená vejce, okurek, libanonský chléb
 Oběd: stejný jako v sobotu

Svačina: tvaroh 125g, bílý jogurt, Dobrá vláknina 30g, sušené jahody, semínka
 

Večeře: Zottarella light 125g, 1/2 libanonského chleba, zavařené okruky

Aktivity: běh 5,7 km

Sobota: 

Snídaně: nějaké vločky - už jsem zapomněla jaké.. :-) klasika - semínka, sušené ovoce, 1/2 banánu

Svačina: 2 vejce, libanonský chléb, okurky

Oběd: kapr, špaldové kernoto, špenát

Svačina: tvaroh 125g, bílý jogurt, Dobrá vláknina 30g, semínka, sušené ovoce

Večeře: protein 30g

Aktivity: dopo - in-line 20 km
               odpo - pohodový badminton

Dva dny slušný jídelníček! Poslední dobou se mi docela vrací ZP. Je mi nějak smutno. Nový chlap je fajn, ale.. Nejdřív jsem ho měla na háku, ale začíná mi na něm záležet a mám z toho strach.

3 komentáře: