neděle 21. července 2013

21.7.

Začala jsem s novým programem od Shauna T Focus T25, zatím jsem odcvičila první video. Náročností i délkou mi vyhovuje. Protože díky tomuto programu, nebudu tolik vyfluslá jako po Insanity a zvládnu i další aktivity jako je kolo, běh nebo in-liny. Zároveň jsem zjistila, že Insanity mi připomíná dobu, kdy jsem se rozcházela s ex, chodila na noční a celkově to byla doba takového zvláštního shonu. V momentě, kdy jsem si pustila video s Insanity, všechno se mi vrátilo, bléé. Takže radši jsem se vrhla do nového programu!

 Snídaně: bílý jogurt, Olé pudink, meruňky sezam, dýňová semínka, müsli sypané 30g

Svačina: 2 vařená vejce, meloun

Oběd: kuřecí prso, cuketa, sušená rajčata, vejce, okurky

Svačina: mrkvový placek, bílý jogurt, brusinky, černý sezam, meloun

Večeře: vařená vejce 2ks, mrkvový placek

Aktivity: Focus T25 Cardio

Zítra musím nakoupit, protože už vážně nemám z čeho vařit.

6 komentářů:

  1. Tak o tomto programu slyším porpvé, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máš super program, do Zoo už se taky strašně těším! :))

    OdpovědětVymazat
  3. já myslela, že ten program ještě ani nevyšel :) je to spíše posilování nebo kardio? :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, muzu se zeptat, jestli jsi to stahla nebo koupila?

    OdpovědětVymazat
  5. Jak připravujěš ty kuřecí prsa??

    OdpovědětVymazat