čtvrtek 18. července 2013

18.7.

Snídaně: jogurt, maliny ze zahrádky, müsli 35g, kafemléko
Aktivity: Insanity - Fit test (ano, začínám znovu)

Svačina: vejce 2 ks, meruňky, višně, angrešt - prostě procházka po zahradě

Oběd: kuřecí prso, špenát, brambory

Svačina: šunka, sýr, domácí placky z cz mouky

Aktivity: mtb cca 50 km, převýšení 440 m - nic moc

Večeře: tvaroh 125g, bílý jogurt, pár malin, na závěr nějaké okurky


- včera jsem byla s ex na bazéně a na in-linech, nic víc nic míň..

- už vím, jakého chlapa v životě chci, a ex to není.

- zítra jsem měla jet na Bike sraz na Vysočinu, kvůli neschopence budu doma, alespoň, že mám vycházky

- dnes jsem přišla o dvě špice v předním kole, to abych zase urgovala ex, aby mi to chlapec spravil

- zítra jdu na pohovor. Kéž by to klaplo, vytrhlo by mi to trn z paty

- jsem slabá jako moucha, půl roku nočních a třináctek mě totálně zdevastovalo. Konečně se zase můžu dát dohromady. Tohle už nikdy víc!!

4 komentáře:

  1. Obdivuji, že ses dala v takovém počasí na Insanity, to bych asi nezvládla jak fyzicky, tak psychicky. :D
    Ať ti to na pohovoru vyjde. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. držim palce k pohovoru :) je důležitý, že víš co chceš ;) jinak s tim pohybem tě teda obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super jídlo, také jse absolvovala procházku po zahradě! :D
    Je super, že už ex nechceš! ;)
    On je dneska u nás Bike sraz jo? :D To ani nevím! ;)
    Snad pohovor vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle procházky jsou super. :-D

      Ano, sraz je od pátku do neděle, mrzí mě, že se nezúčastním. Snad to klapne příští rok.

      Vymazat