pondělí 15. července 2013

15.7.

Snídaně: ovesné a pšeničné vločky 35g, konopné semínko, sezam, domácí meruňky, čaj


Svačina: sýr, půl plátku žitného chleba, meruňky, angrešt, maliny

Oběd: kapr, bulgur 40g, okurky

Svačina na kole: vlastní müsli tyčinka

Večeře: tvaroh 125g, mléko, Dobrá vláknina + 2 vařená vejce, okurek

Dnešní jídelníček byl poněkud slabší, ale po mých náletech na ledničku doma nic moc nebylo. Dostala jsem se zpátky do kolotoče přejídání, ani nevím jak. Ale jsem rozhodnutá s tím bojovat, nechci přibrat, nechci sedět doma s plným břichem. Kdysi pro mě mělo záchvatovité přejídání zvláštní kouzlo, ale teď? Potom, jak dlouho jsem vydržela, jíst jako člověk mi přijde tohle sklouzávání ke starým zvyklostem zbytečné.

2 komentáře:

  1. Já chci taky meruňky! :D
    Musli týča je parádní, musela být dobrá! :))
    A to přejídání, bojuj s tím, nenech se stáhnout ještě hloub! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. a nepřejídáš se právě proto, že tělo chce víc stravy během celýho dne? jsi dost aktivní sportovkyně tak to možná bude chtít přidat, ale to je na tobě ;)

    OdpovědětVymazat