úterý 16. července 2013

16.7.

Poprvé ve svém životě jsem na neschopence, zvláštní pocit. Každopádně asi bych z těch třináctek za chvíli umřela. Otázkou by bylo zda by dřív odešla psychika nebo moje fyzické tělo. Teď jsem sice opět bez práce, do konce srpna za jednu nohu uvázaná doma, ale přežila jsem horší věci. :-)

Nákup v DM. Sladidlo a žitné křupky kupuji pravidelně a müsli jsem okoukala u někoho na blogu.

Snídaně: mléko, ovesné vločky, Dobrá vláknina, meruňky

Svačina: domácí müsli tyčinka

Oběd: kapr, bulgur 40g, okurky

Svačina: domáci placky z cz mouky, sýr, šunka

Večeře: termix, 2 vejce, meruňky

Aktivity: in-line brusle 23 km

Hledám info o paleu. Znáte nějaké dobré webovky připadně literaturu??

3 komentáře:

  1. jéžiš, umělé sladidlo? to snad ne :( když už tak stévii, nenič si dobrovolně tělo.. chceš se dát na paleo? :) dost se toho dozvíš u beautygloss ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, sladidlo ne! ;)
      Ale jídelníček máš pěkný! :))

      Vymazat
    2. Jaj, tak tohle je poslední balení! :-D Stévii mám taky, ale konkrétně tohle sladidlo mi chutná víc.

      Vymazat