sobota 22. února 2014

Jak se mi nedaří.

Poslední dny se v tom zase plácám ve všem... A co to odstartovalo? Natažený stehenní sval, takže už třetí týden skáču po jedné, nemůžu skoro běhat. Jsem naštvaná sama na sebe, nic se mi nechce. Navíc půlmaraton se blíží a s časem nad dvě hodiny se opravdu nespokojím..

Scházím se s jedním starším fajn chlapem, ale i to mě demotivuje - víno, večeře, nepravidelný režim.

Včera jsem skončila s ex na pizze a posléze u něj. Nakonec mi řekl, ať nic neřeším, že jsme toho hodně prožili, že mě má rád, tak ať spím.. Bomba! Já se z něho vážně jednou zblázním. Chci jiný, lepší život, ale někdy mám pocit, že to nezvládnu, že se pořád vracím.. A to jsem to pozvání ikskrát odmítla, ale nakonec... Ráno mi udělal snídani, to se snad ještě nikdy nestalo, ale bylo to hezký a fajn. A tím to zase na pár týdnů končí!


Zítra musím najet na zdravý jídelníček.. Uklidit binec doma. Ráno zkusím nějaký HIIT a odpoledne pokud stehno dovolí, in-liny. Nedokážu sedět na zadku!!

Žádné komentáře:

Okomentovat