neděle 2. února 2014

2.2.

Po dlouhé době dávám celý jídelníček za dnešní den..

Snídaně: instantní pohankové vločky 30, slunečnicové, konopné a lněné semínko, sušená jablka a meruňky (domácí), povidla, mléko, kiwi

Svačina: rýžové chlebíky 3ks, eidam 20%, šunka, semínka

Oběd: pečené kuřecí stehno, žitné těstoviny 50g, kukuřice, hrášek
 Svačina: tvarožník s bílým jogurtem
 Večeře: rýžové chlebíky 3ks, tofu, šunka, kukuřice
Aktivity: běh

Dnes fajn odpočinkový den. Dopoledne jsem byla na procházce se psem a kamarádkou a odpoledne jsem se šla proběhnout, neboť po včerejším běžeckém závodu bylo třeba trošku protáhnout nohy. Celkově to byl vydařený víkend!! Až na ex, který mi opět spisoval a na fakt, že jsem včera nemohla usnout, takže mě provázela trochu větší únava.

Žádné komentáře:

Okomentovat