sobota 25. května 2013

Jak se v tom poslední dva dny plácám...

Tak po třech měsících a několika dnech jsem na dva dny propadla žravým záchvatům. :-( Zpětně nedokáži rozklíčovat proč to přišlo. Již posledních pár dní jsem měla pocit, že to na mě jde.. Ale nebylo to poprvé, jindy jsem to ustála. Najednou jsem ale začala chodit kolem zrcadla, připadala jsem si hrozně tlustá. Začaly mě pronásledovat myšlenky, že jsem nic nezhubla, že mám všechno zpět. Nerozumím tomu, kde se to ve mně vzalo. Navíc z práce mě děsně bolí nohy (díky autoimunitní nemoci) takže nemůžu ani cvičit. Po 12h přijdu strhaná z práce, kterou nenávidím!

V pátek ráno jsem odjela od ex, pak jsem byla na kafi se známým. Před polednem jsem přijela domů, udělala jsem si oběd. Pak mě opět začaly pronásledovat výše uvedené myšlenky. Napsal mi ale kamarád, že by se stavil. Předem jsem ho varovala, že nejsem ta, co dřív a ať nepočítá s něčím víc atd. A on že ne, že v poho, že jen pokecáme. Já hloupá jsem mu to věřila. Mno nakonec jsem se jeli projet autem. Měla jsem čas cca hodinu, což jsem mu taky předem řekla. Začal se po mně hned sápat atd. V ten moment jsem si připadala strašně sama, opuštěná, jemu jsem samozřejmě nic nedovolila. Ale vnitřně mě to nějak rozhodilo. Ten pocit, že mu šlo jen o to jedno. Se provázalo s myšlenkami na ex a na fakt, že mě vlastně nemá vůbec rád. Že je hrozný sobec, že jen zneužívá moji lásku atd.

Do toho všeho se mnou nemluví jedna z nejlepších kamarádek. To je v tomto roce už druhá. Nechápu, nikomu nepřeji nic zlého, nikomu jsem neublížila, ale nějak se to na mě sype.

A tak to prostě přišlo. Krize!! Žravá!! Sice jsem toho nesnědla tolik jako dřív, žaludek mám totiž smrsknutý. Dnes jsem toho stláskala taky hodně, ale na druhou stranu jsem pouklízela, vyprala, posekala zahradu, vyplela záhonek. Zítra chci prostě vstát do čistého a začít s čistým štítem.

Chtěla jsem se podívat k ex na fb. Ptz jsem o něm od včerejšího večera neslyšela a má jiné heslo. Jediný, kdo věděl o tom, že znám jeho heslo byla ta proradná kamarádka. To heslo měl minimálně tři roky, zajímavé, že ho najednou změnil...

Nejraději bych odešla do jiného města a začala znovu. Nemám tu pořádnou práci, žádného chlapa, kamarádky se taky vytráci a ty, co jsou stejně nemají přiliš času.

Napsala jsem inzerát do seznamky. Jen tak z hecu, pojala jsem to přes sport a hledím, kolik chlapů se mi ozvalo. V době, kdy jsem hledala ex, známe se taky přes seznamku, jsem psala normální inzerát, ve smyslu že hledám normálního, samostatného chlapa a ozvalo se mi jen pár ztroskotanců a ex. Ehm!!

3 komentáře:

  1. Jéje, chudáku :( ale ber to takhle, musí být to špatné období, aby mohlo přijít to dobré, ještě lepší ne předtim :) ty si dáváš inzeráty do seznamky? to vážně potřebuješ? myslím, že každý je schopný si najít přítele sám, stačí se jen bavit s lidmi, ať už je to kdekoliv, vždyť chlapů běhá po tom světě tolik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vždycky měla k seznamce trochu opovržlivý vztah. Ale když jsem zjistila, že chodím po světě a nikoho nepotkávám. Do práce, z práce domů a za sportem jezdím autem. Nemám sourozence, bydlím na malé vesnici. Prostě nikde nikdo, přehodnotila jsem to. Znám spoustu šťastných párů, které se přes seznamku potkali, tak proč by se to nemohlo podařit mně. A i kdyby to nevyšlo, člověk aspoň potká nové lidi, pozná nová prostředí atd.

      Vymazat
  2. Katka skus nejake chatovacie programy, toho cloveka si mozes dlhsie preklepavat, kym sa s nim stretnes, uz aj z takej gramatiky zistis s kym mas tu cest, nazory toho drheho ti vela povedia. My sme s mojim priatelom tiez tak zacali, po urcitom case sme si prvykrat zavolali a zhruba po mesiaci, ked sme uz vedeli o sebe vela a citili sme, ze to stretnutie chceme prisla na radu chemia a nesklamala :-) dnes sme spolu uz dva roky a som moc rada, ze ho mam ...
    Drzim palce a netrap sa, prejedacie fazy prejdu, tiez s nimi bojujem

    OdpovědětVymazat