čtvrtek 30. května 2013

29. - 30.5.



Právě jsem se dozvěděla. "Nebyla jste vybrána, našel se vhodnější uchazeč." Nesnáším tuhle větu, je to hnus!! Za poslední rok jsem o pořádnou práci nezavadila! Zdeptlo mě to. Měla bych jít cvičit, ale nechce se mi.

V bodech..

- včera jsem byla s borcem ze seznamky na kole, dlouho jsem si tak nemákla, mazec. Byla jsem šťastná! Ale jedním slovem "kamarád".

- ex se ozval, nikam neodjel. Zase do mě valil bludy a já podlehla. Včerejší noc jsem strávila u něj. A bylo mi dobře, netvrdím, že ne. Neverending story!!

- večer se mám vidět ještě s jedním klukem. A tím asi končím, nějak na to nemám nervy.

- odpoledne jsem pekla proteinové muffiny


Včera jsem byla nakupovat.. V Albertu mají zlevněné Jordan's müsli a velké bílé Hollandie

3 komentáře:

  1. ty muffinky jsou úžasné, ricottu chci vyzkoušet a tento cottage je můj nej!

    OdpovědětVymazat
  2. nech tomu vztahu volný průběh a uvidíš jak se to ještě vyvrbí :) odtučněný tvaroh? no fuj, že se nestydíš :P

    OdpovědětVymazat
  3. krása, ten nákup!
    Ale ten ex, neee :(

    OdpovědětVymazat