úterý 7. května 2013

7.5.

Snídaně: ovesné a pšeničné vločky namočené přes noc, lněné semínko, půl banánu, domácí sušené ovoce

 Svačina: kukuřičné plátky, eidam, Vltavín, vařená vejce
 Oběd: pečené kuřecí stehno, rýže 50g, kukuřice, mrkvový salát se stévií

Svačina: cottage light 150g, tvaroh 125g, Dobrá vláknina 30g, semínka, brusinky v čokoládě

Večeře: vanilkový termix, pohankové křupky 50g, zavařené okurky

Aktivity: inline - 23 km (a to jen díky kámošovi, který mě vytáhnul ven)

Dnes jsem vstávala o čtvrt na sedm. Spala jsem doma a popravdě od rozchodu, v té posteli prostě nemůžu spát, tak i proto tak brzký budíček, chjo. Hned po ránu jsem se dala do úklidu, takže aspoň nějaká záslužná činnost. V dopoledních hodinách jsem chtěla vyjet na kolo, ale to nejisté počasí a únava mě nějak odradily. Blížilo se poledne a já jsem začala bloumat od ničeho k ničemu. Strašný pocit, nesnáším to! Naštěstí jsem si pak začala psát s jedním kámošem a ten mi navrhl brusle nebo kolo, kývla jsem na ty brusle. Přijel pro mě, takže super. Odpoledne se ozval ex, že si přijede pro kolo. Takže depka byla zpátky. Sice tu zapomněl tretry, což jsem teda zvědavá, jak zítra pojede na cyklovýlet. Mohla bych se mu ozvat a pod záminkou dovozu tretrů, u něj zůstat. Ale neudělám to. K večeru jsem se šla radši projít se psem, teď jsem si zabalila všechny krabičky s jídlem do práce a jdu spát. Kašlu na něj!

Další záslužné činy dnešního dne:

- natrhány pampelišky na med

- upečen tvarohový koláč

- upečeny žitné placky

- odlovena 1 keš

5 komentářů:

  1. taky jsem pekla tvarohový koláč!
    pěkný jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vanilkový termix, pohankové křupky 50g, zavařené okurky -- zajímavá kombinace:D
    Taky nesnáším, když není do čeho píchnout...

    OdpovědětVymazat
  3. Nemohla jsem si nevšimnou fráze "Neudělám to". Nevím, co jste si s bývalým udělali, ale očividně chceš, aby se to vyřešilo a vrátilo zpět. Všechno se dá překonat, nezapomeň na to. A nezabývej se tím, co si o tobě ostatní myslí. Nejlepší je jednat podle srdce a tak, jak ti to momentálně připadá nejlepší. Ne tak, jak by to bylo nejlepší pro okolí. Udělej něco pro sebe a zkus dát šanci sama sobě! Klidně si sepiš na papír proč se k němu chceš vrátit, ale také proč nechceš. Napiš si, co ti ten člověk dává, a co ti naopak bere, v čem tě omezuje. Může se to zdát jako naprostá kravina, ale jen to zkus a uvidíš ;) Depky jsou na nic a zkracují ti život. Mohla by jsi ty chvíle vyplnit úplně jinak. Mysli na to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co blázníte, mám v textu slovo "kámoš" jen třikrát, z toho jednou to je přivlastňování (kámoščin), plus jednou ještě v jídelníčku a pak tam mám jednou slovo kamarád. -_- Což jsou dva lidi, kámoš a kamarád a z kontextu jasně vyplívá, že jsem jela za jedním a doma mě na nádraží čekal druhý. Nebo ne? :-D Náhodou si myslím, že jsem to napsala docela srozumitelně. Nebo nevím, o čem furt mluvíte. :-D Spíš pořádně nečtete! :-D

    OdpovědětVymazat