pondělí 6. května 2013

6.5.

Víkend jsem strávila s ex. Respektive v sobotu ráno jsem dorazila domů po noční, trochu jsem se prospala, uklohnila oběd a odjela k němu. Sobotu jsem víceméně proležela v posteli, co taky na bytě v jednom pokoji?! Já jsem holka z vesnice zvyklá stále v pohybu a se spoustou prostoru kolem sebe. Nulový prostor kolem mě  je trochu deprimující, na druhou stranu alespoň spím a odpočívám po noční, takže na škodu to taky není. I tak jsme ale byli na in-linech, a to v sobotu i v neděli. V neděli jsem ho ukecala na oběd v hospodě, vlastně už předem jsem měla vyhlídnutý steak s opečenými brambůrky, mňam. Mno a nakonec jsem ještě s jeho ségrou vypila sedmičku vína na půl. Od Silvestra jsem nic nepila a musím říct, že mi to hezky vlezlo do hlavy, ale bylo mi dobře.

Dnešní den byl pracovní s odpolední procházkou s kamarádkou a se psem. A večer mi to nedalo a šla jsem ještě běhat.

Snídaně: cottage light 150g, ochucený jogurt Albert, Arizonky 40g

Svačina: mléčná rýže ochucená Müller, Arizonky 20g

Oběd: bulka, eidam, šunka, čtvereček čokolády

Svačina: tvaroh 125g, bílý jogurt 200g, brusinky v čokoládě, semínka, Dobrá vláknina 30g

Večeře po běhu: knäckenbrot, vejce 2 ks, eidam, pažitka

Aktivity: běh - necelých 14 km

*** dopolední jídlo bylo všelijaké, neboť jsem den předtím nebyla doma a neměla jsem prostor nachystat si krabičky, takže jsem to řešila ráno v Albertu.

*** omlouvám se za ten pokaňkanej sporák, jsem vařila vejce a přitom byla ve vaně. :-)


1 komentář: