pondělí 1. dubna 2013

DUBEN

A začal nám duben. Já jsem přelom půlnoci strávila opět na noční. Dnes mě čeká ještě jedna a pak krásné čtyři dny volna. I když to volno je relativní, opět musím zařídit spoustu věcí a  jeden den strávit v kanceláři, i když to se těším.

V pátek bych chtěla běžet závod. http://www.behej.com/zavod/10096-beh-vystavistem-flora-olomouc

Kdyby se chtěl někdo přidat, nebudu proti.

S jídlem se držím, i když v hlavě se mi rojí podivné myšlenky. Ale chci to ustát, musím. S těmi nočními mám rozhozenou i psychiku, tak je to o to horší.

Doufám, že v dubnu konečně definitivně vyřeším svůj vztah s ex!

Chtěla bych se zůčastnit dvou běžeckých závodů a pokud aspoň trochu vyjde počasí, ráda bych vyjela na kolo.

Konečně bych se také měla pustit do druhého měsíce Insanity!

3 komentáře:

  1. užij si "volno"! :) zasloužíš si ho, a páteční závod taky :) vztah s ex už snad bude fakt ex a Insanity? jen do toho!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si volno užij! :))
    Přeji ti, aby jsi všechno vyřešila, už je na čase! :)) snad budeš v běžeckém závodě úspěšná! :))
    Veselé velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palečky, ať se vydaří vše, co chceš, kočko :)

    OdpovědětVymazat