středa 2. července 2014

Červen


Jezdím na kole, aneb nádherný výhledy ze sedla.

I já jsem naklusala hned v pondělí do Lídlu kvůli Americkému týdnu a jejich arašídovým máslům.

Jedna z mých vydatných snídaní s domácími malinami.

Uběhla jsem půlmaraton a zlepšila si loňský čas o téměř TŘI MINUTY!! Pomalu začínám přemýšlet nad maratonem.. :-)

Hned následující týden jsem zaběhla Ostravskou Run Tour s časem 54:00:00, bolest holeně mě neustále brzdí, ale snad se to brzy zklidní.

Objednala jsem si Zajíce v krabici na další tři měsíce. Jupíí!!!

Za červen jsem na kole do práce najela 300 km, přidala jsem na jídle a téměř standartně mám jako druhou večeři proteiňák navíc. :-P

4 komentáře:

  1. Ahoj, koukám na fotky,máslíčka jsou super,ale že by sis přidala na jídle? Možná lžičku navíc? Přijde mi že je toho pořád stejně malinko...ne-li ještě mín, srovnám-li to s mým 2letým synem, sní toho 3x tolik než ty a to nesportuje:D nechápu...:D neměla by ses raději přestat bát jíst víc a pořádně...
    Handa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za poslední dobu jsem sem žádný jídelníček nedávala, takže nevím, z čeho soudíš, že jím málo. Přesvědčovat tě nebudu. Hold každá máme svoji pravdu, a tímto končím nekonečnou debatu o množství mého jidla, která nikam nevede.

      Vymazat
    2. No a je to tak lepší, že je nepřidáváš, je jich tu spousta,aby člověku došlo, v čem lítáš...raději si je nech pro sebe, uzdrav svou hlavu ať kvuli tobě není ještě víc holek s PPP anorexií a bulimií..
      H.

      Vymazat
  2. Miluju arašídové máslo :) kde ho nakupuješ ? Jezdíš pořád stále aktivně na kole ?

    OdpovědětVymazat