čtvrtek 19. června 2014

Prvních čtrnáct červnových dnů...


 Můj "vánoční" balík dorazil, aneb objednávka z e-shopu Provita za 1000 Kč.

Tady už obsah.. Převážně snídaňové věci, přílohy k obědu a nějaké ty mouky na domácí pečivo. A arašídové máslo, přestalo mě bavit, čekat na americký týden v Lídlu. I když předpokládám, že začátkem července se objeví.


Konečně jsem se dostala k tréninku na kole..

Sobotní trénink

Přišli Zajíci.. Ty krekry byly luxusní!! Mixit také téměř snězen... Zající se osvědčili, takže budu muset objednat krabičky na další měsíce. Je to super každoměsíční příjemné překvapení. 

- odjela jsem další závod Olomoucké série MTB

-  neběhala jsem a nechala holenní okostici pěkně v klidu. Zítra si jdu vyzvednout startovní číslo na Olomoucký půlmaraton. A prostě to dám pod 1:56 (loňský čas).

- od pondělního večera jsem skoro blondýna a všichni mi to chválí. Prý vypadám úplně jinak a super!!

- do práce jezdím na kole!! Není nad to, nechat auto v garáži a trochu si máknout hned po ránu. :-¨)

- ozval se ex, ale nereaguji.

- promýšlím nový tréninkový plán (aneb musím skloubit běh, kolo, cestu do práce na kole a ještě bych ráda zařadila nějaký ten HIIT a posilování)

- cítím se skvěle a je mi dobře!!




4 komentáře:

  1. Ty bláho, to je nákup, taky jsem si objednala Zajíce a jsem spokojená jako želva.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je slušná objednávka! :D Zajíce jsem ještě nikdy neobjednávala, ale jak si to všichni chválíte, začínám o tom přemýšlet:))

    OdpovědětVymazat