středa 16. července 2014

Novinky i stálice v mém jídelníčku


Oblíbená trojka ze Zdravé výživy. Krekry z řas jsem poprvé ochutnala díky Zajícům v krabici a zamilovala jsem si je.


Balíček z Ronnie.cz

- Protein Whey Core 100 (Nutrend) příchuť ledová káva mě zklamal. Příchuť nic moc, už teď lituji, že jsem si nevybrala nějakou ovocnou, a to jsem si udělala jednou nápoj a jednou muffiny. Na můj vkus příliš umělá přearomatizovaná chuť.  Rozpustnost taky nic moc a extra práškovitá konzistence je prostě divná (i když možná je to jen nezvyk, protože s takovou konzistencí jsem se ještě nesetkala). A poslední mínus má u mě i balení, protože piksla je plná tak z půlky, což nechápu, proč to výrobci nezmenšili. Takhle mi na kuchyňské lince straší mega piksla, v které nic není. :-/

- Proteinové tyčinky od Nutrendu mám docela ráda a v podstatě hned následující den padly za vlast v rámci výjezdu na Praděd

- taktéž ionťák od firmy Survival jsem ihned prověřila a spokojenost.

- sušené maso jsem měla poprvé v životě a chutnalo mi. Ocenila jsem i jeho relativně slanou chuť. Přecejenom po 150 km na kolech a slušné ztrátě soli a tekutin jsem měla pocit, že mi slušně doplnilo energii.





A tady moje oblíbená cuketa, kterou jím téměř denně. Cuketa nakrájená na kolečka, pokapaná olivovým olejem, posypaná kořením Grilovaná zelenina od Vitany. Hodím do trouby pod gril a za cca 15 min. je hotovo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat