pondělí 13. srpna 2012

Ozývám se

Po delší odmlce, kterou způsobil nejen úraz, ale také lenost, nesprávné stravování apod. Jsem tu. Znovu jsem se trochu nastartovala a rovnou jsem si zajela cyklistický mtb marathon, umístění nebylo rozhodně nejlepší, ale s profesionály a ještě k tomu s chlapy se těžko závodí. Každopádně jsem to ujela a poslední jsem taktéž nebyla, takže spokojenost. Přiští rok můžu pokořit letošní nastavený čas.

Pondělní jídelníček:

Snídaně: jáhlová kaše s brusinkami, banánem 1/2 a slunečnicí (instantní jáhlové vločky 40g), nektarinky


Svačina: jogurtový cereální nápoj od Hollandie

Oběd: pečená vepřová kotleta, rýže 40g, kukuřice


Svačina: domácí meruňková dřeň se sladidlem, slunečnicová bulka, šunka, niva


Večeře: jogurt, 2 racia

Večeře II: mléko s proteinem

Aktivity: in-line brusle 20 km

1 komentář:

  1. No a za kolik jsi ho ujela a jak byl dlouhý??
    Podáváš nepřesné informace a v hlavě se mi honí spousta otázek - víc informaci o marathonu :D :D

    OdpovědětVymazat