čtvrtek 20. září 2012

Dokonalý den

Včera jsem si ověřila, že vše je v hlavě. Aneb jsem se rozhodla celý den pozitivně myslet, a ono to fungovalo. Dávali se se mnou do řeči úplně cizí lidé, v práci mi říkali, že zářím. A ještě jsem si stihla domluvit rande. Kdyby nebylo ubručeného, zatím ještě, přítele, byl by tento den naprosto dokonalý.

Snídaně: pohanková kaše se sušenými višněmi, třešňovou marmeládou a slunečnicovými semínky

Svačina: křupánek 1/2, 95% šunka, jablko

Oběd. kuřecí prsa, cuketa, špaldovo-pohankové těstoviny

Svačina: cottage 100g, hrudkovitý tvaroh 125 g, lžička marmelády, křupánek 1/2

Svačina II. - před během: jablko

Večeře: protein 30g s trochou mléka

Aktivity: běh 12,5 km, průměrná rychlost 5,53 min/km

1 komentář:

  1. Ahoj Kate, síla mysli je opravdu fascinující a jsem ráda, že jsi měla úspěšný den:)! Jídelníček máš také moc hezký. Zdraví Sofie

    OdpovědětVymazat