neděle 19. ledna 2014

Do Alp..

Už mám vše sbaleno, krom tedy ranní snídaně, müsli tyčinek a pár drobností.. A za pár hodin vyrážím!! Vzhledem k uplynulému týdnu, kdy mě po letech chytlo silné nachlazení, jsem docela zesláblá a unavená a stále ne zrovna zdravá. Ale těším se. Poprvé do Alp, vůbec nevím, co mám očekávat. Ale chci si pročistit hlavu, rozmyslet si, co se sebou dál. A tak vůbec si to užít, protože lyže mám spjaty s ex, který tam věčně někde někoho nabaloval. Jen tak mimochodem už mi zase píše, skvělý.

Od Vánoc jídlo držím a ani mě to nestojí nějak příliš námahy. Jím s radostí a neřeším jídlem své smutky! Cvičím, běhám! Jen mě trochu děsí dubnový pražský půlmaraton. Mám pocit, že nějak nestíhám na něj natrénovat, ale musím..

3 komentáře:

  1. Kam do Alp přesně míříš? Užij si pobyt,hory jsou nejlepší právě na pročištění hlavy :)
    Na půlmaraton se také chystám a jsem ve skluzu s tréninkem:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem na Paganelle a super..

      S tím skluzem mi povídej...

      Vymazat