středa 25. prosince 2013

Povánoční rozjímání 25.12.

Tak, pomalu nám končí rok 2013. Konečně je za mnou přejídání se cukrovím, bramborovým salátem a spoustou dalších věcí. Ano, mohla jsem Vánoce pojmout střídmě, ale jsem extrémista, a tak to přejídání ke mně patří. Tak jako ke mně patří naprostá disciplína v jídle a sportu, když se rozhodnu, že TEĎ budu trénovat. A vzhledem k tomu, že pro příští rok mám spoustu sportovních ambicí, je na čase začít makat.

Takže jedu Focus T25 + běh

Snídaně: ovesné a pohankové vločky 30g, sušené meruňky, brusinky, kokos, lněné semínko, mléko = kaše, mandarinka

Svačina: protein s mlékem, 1/2 banánu

Oběd: pečené kuře (prsa), jáhly, červená čočka 50g

Svačina: 4 kukuřičné chlebíky - zapomněla jsem si vzít sváču na návštěvu.. :-( (to je ten výpadek ze zdravého životního stylu)

Večeře: žitný placek se lněným semínkem, šunka, sýr.

Aktivity: Focus T25 - Cardio

 


Žádné komentáře:

Okomentovat