neděle 20. října 2013

V týdnu

K novému začátku patří i nové věci.. Vzhledem k tomu, že se mi podařilo udat starý protein, který mi už moc nejel, mohla jsem si udělat radost dvěma novými. A poučena z minula, radši menší balení a různé příchutě.


Tento týden jsem:

- byla v sauně s dávnou láskou

- po dlouhé době jsem byla běhat a po 5 km jsem byla mrtvá

- opět jsem začala s Insanity. První Fit test dopadl hodně neslavně, ale bude líp!!

- v zrcadlech v obchoďáku jsem se viděla tak, jako dřív - oplácaná, nespokojená, osamocená. A to nechci!!

- ve Zdravé výživě jsem si koupila Chia semínka. Vždycky, když je jím, mám pocit, že jím něco super megasuper zdravého.

- zachutnal mi Chai čaj

3 komentáře:

  1. Oooo, co je to za příchutě?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Chia semínka jsou nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. V běhu se určitě brzy zlepšíš, totéž platí o Insanity. Chce to jen trénink. ;)
    Po chia semíncích jsem také pokukovala, ale ještě jsem na ně nikdy nenarazila. :D

    OdpovědětVymazat