čtvrtek 7. března 2013

7.3.


Po pracovním maratonu jedno dopoledne a odpoledne doma. A večer noční, vrr.. Naštěstí to vypadá, že nakonec noční dělat nebudu napořád, už jsem se domlouvala. Takže přežít tento měsíc a pak to snad bude lepší. :-) Jídlo dodržuji, cvičit se také snažím!

Dopoledne jsem vyřídila nějaké formality a cestou jsem se konečně stavila v Lídlu pro arašídové máslo a přihodila jsem ještě jogurt, který jsem hned snědla na svačinu, nebyl vůbec špatný, i když popcorn a karamel jsem tam moc necítila.



Snídaně: instantní jáhlové a pohankové vločky 35g, semínka, sušené ovoce, mléko = kaše

Svačina: jogurt z Lídlu, pohankové křupky

Oběd: pstruh, pohanka 45g, mrkvovo-jablečný salát

Svačina: mozarella bio 125g (celkem tučná :-(  ), bulka z Lídlu

Večeře: tvaroh s rozinkami 150g (Lídl), 2 racia

Aktivity: běh 9 km; tempo: 5:15 min/km


V noci: tvaroh, protein

8 komentářů:

  1. Taky jsem dnes byla v Lidlu.
    A dokonce jsem si koupila stejné věci jako ty - arašídové máslo, tvaroh, vesnický jogurt + ještě oblečení na běhání. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblečení na sport mám radši z Tchiba. Brzy tam bude taky akce na běžecké věci, už se na těším.

      Vymazat
  2. Už jsem se ptala, ale asi si nepostřehla: co děláš za práci, že děláš noční? Já myslela, že v kanclu ale to už asi ne?
    Jinak ten jogurt vypadá dost zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem to u některého z předhozích komentářů. Nově dělám na benzince + ještě v kanclu u jiné firmy.

      Vymazat
  3. snad to bude v práci lepší tedy!:)

    OdpovědětVymazat
  4. arašídové máslo, tak taak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Kate. :-)
    Taky dělám noční - 12,5 hodiny, ale maximálně 2x týdně jedou za čas, takže to zvládám docela dobře. Asi před týdnem jsem psala na blog, že jsem se léčila s nespavostí a když mám noční často, tak se pak zase těžce "učím" spát. S jídlem problém nemám a o víkendu většinou kvůli té brigádě necvičím, kde se nachodím i tak dost, a noční směny jsou i tak docela náročné.
    Z Lidlu mi jogurty a tvarohy chutnají asi nejvíc. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zas měla stejné to arašídové máslo a šunku :))

    OdpovědětVymazat